فیش حج تمتع سال ۱۴۰۰

خرید و فروش فیش حج تمتع ۱۴۰۰

برای خرید و فروش فیش حج تمتع سال ۱۴۰۰ فرم ثبت درخواست (در صفحه اصلی سایت) را تکمیل کنید یا با شماره ۰۹۹۰۰۹۹۲۷۴۱ حاج علی اصفهانی  – ۰۹۹۱۳۷۸۹۶۴۸ و حاج عبدالله تماس بگیرید.

کلیه فیش های حج ثبت نامی از تاریخ اردیبهشت ۱۳۸۶ به قبل فیش هایی هستند که در سال ۱۴۰۰ نوبتشان شده است و در صورت کاهش مشکلات دیپلماتیک دو کشور ایران و عربستان و از بین رفتن تهدید ویروس کرونا در سراسر کشور به نحوی که امکان تشرف وجود داشته باشند میتوانند در کاروان ها ثبت نام کنند و آماده تشرف به سفر روحانی حج واجب شوند.

با توجه به عدم ثبت نام فیش حج از سال ۸۶ به بعد مسلمانانی که در آن زمان موفق به ثبت نام نشده اند در صورت استطاعت لازم است با ثبت نام از طریق فرم موجود در صفحه اصلی سایت یا تماس تلفنی نام خود را در لیست متقاضیان ثبت کنند و اقدام به خرید فیش حج کنند.

ضمنا عزیزانی که در سالهای قبل اقدام به ثبت نام کرده اند اما در حال حاضر استطاعت مالی یا توان جسمی برای تشرف و انجام مناسک حج واجب را ندارند میتوانند فیش حج خود را از طریق سایت یاوران حج برای فروش بگذارند.

قیمت فیش حج تمتع ۱۴۰۰

قیمت فیش حج تمتع ۱۴۰۰ با توجه به عدم اعلام رسمی قیمت توسط یک مرجع رسمی دقیق نیست و هر کس بنا به نظر شخصی خود یک قیمتی را مطرح میکند اما قیمتی که آخرین خرید و فروش ها انجام شده است ملاک است که آن قیمت در حال حاضر که این متن نوشته میشود حدود ۳۸میلیون تومان است اما برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز فیش حج تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Enter Captcha Here : *

Reload Image